vrijdag 22 november 2013

Eerste ervaringen met waw 019

Sinds bijna 2 weken rij ik met waw 19. heb er ondertussen dikke 600km op staan.ik gebruik hem voor woon/werk verkeer. 100km/dag. op dit moment 4 keer per week.ik reed al jaren met een flevobike racer en de waw is er gekomen om ook in de winter te pendelen. pluspunten vind ik: snel als je niet het "echte" verkeer in moet.warm en droog.leuke besturing:het lijkt wel een cart.wel heb ik dadelijk een stuggere vering besteld bij velomobiel, want bij het nemen van een bocht gaat de waw met de carrosserie op de bandjes en dat is niet prettig.zal wel aan mijn gewicht liggen: 85kg.de steuntjes voor de spiegels zijn geweldig goed geplaatst:het zicht rondom is dankzij de spiegels geweldig goed en de verlichting past er ook perfect op.
minpunten: sloom in het echte verkeer en ook drempels zijn een regelrechte ramp. Bij fietser gaven ze me bij een testrit mee dat ik er gewoon vol voor mag gaan, maar dat ga ik toch niet blijven doen. dat is alleen maar goed voor de commerce van fietser denk ik :-).ook de grote draaicirkel is wel een beperkende factor als je snel wil zijn: als het fout gaat ben je dadelijk redelijk wat tijd kwijt, om maar niet te spreken over de niet zo coole vertoning die je dan weggeeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten