dinsdag 28 oktober 2014

Er komt dan toch schot in de zaak!


Goed nieuws gehad deze week. Degene die me aangereden heeft heeft blijkbaar dan toch eieren voor zijn geld gekozen en vlak voor de zaak voor zou komen beslist de minnelijke schikking te aanvaarden. Dat maakt dat ik 1 dezer dagen 750 euro overgeschreven krijg op mijn rekening. Blijkbaar bestaat er nog wel degelijk gerechtigheid. Er komt verder geen expertise meer aan te pas wist de verzekering mij te zeggen en dus heb ik dit weekend de staart van de WAW aangepakt.
Nog een keertje slissen en de fiets is klaar om te wrappen. Ik heb de folie al in huis. Uiteindelijk toch voor een andere kleur gekozen. Het wordt ROOD! De groene kleur was echt niet mis, maar eigenlijk lijkt rood me de enige echte kleur voor een sportwagen. Het voordeel van wrappen is wel dat je er alles in een wip af hebt en zonder problemen voor een andere kleur of bestickering kan gaan. Nu ja, de folie is wel redelijk duur, maar verf is ook niet echt goedkoop.
Het wordt ook wel tijd dat ik terug met de Waw kan pendelen, want in de winter is de flevobike niet altijd even prettig.
Ben vorige week al een paar keer stevig nat geworden. Gelukkig is het nog niet echt koud.
Als de nieuwe kleur erop zit zal ik eens werk maken van een nieuwe foto voor mijn account! :-)

3 opmerkingen:

  1. Slissen, wrappen, waar gaat het over?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slissen is Vlaams voor schuren.

    Groet

    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wrappen is het aanbrengen van een vinylfolie ipv schilderen of spuiten.Wordt veel gebruikt bij autos. Voordeel is dat je het er weer af kan halen en een ander kleurtje of motief kan aanbrengen. Sorry voor het jargon! :-)

      Verwijderen